ניהול המרכז הארצי לקבלת פניות בעמותה טיפולית המסייעת בהתמודדות נפשית לכלל החברה הישראלית – על רקע אובדן, שכול, טראומה ומשברי חיים שונים, תוך אחריות על תהליכי התאמה מקצועיים ומיטביים בין הפונים למטפלים, הבטחת איכות השירות, וניהול מערך העובדים המקצועיים במרכז.
התפקיד כולל:
- ניהול כלל הפעילות של מרכז הפניות
- ניהול צוות העובדים של המרכז
- אחריות לפיתוח, עדכון ובקרה של תשתיות המרכז, לרבות תשתיות טכנולוגיות
- אחריות על אפקטיביות מערכת המידע הארגונית ושימוש מיטבי בה לניהול הפניות והמידע
- הכשרה, הדרכה ופיתוח של צוות המרכז (הדרכות, תדרוכים וכו')
- ניטור ובקרה אחר תהליכי ההתאמה והמשך הטיפול, כולל מעקב אחר מקרים מורכבים
- הגדרת מדדים ויעדים מדידים לפעילות המרכז וצוותו
- שותפות ומעורבות בפרויקטים תפעוליים נוספים ברמת הארגון
- ניתוח נתונים והפקת דוחות תקופתיים לשיפור תהליכי העבודה ואיכות השירות
- שותפות בפיתוח פרויקטים תפעוליים ואסטרטגיים ברמת הארגון
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון מתחום מדעי החברה/טיפול (עו"ס, פסיכולוגיה, גרנטולוגיה וכו') – חובה
- תואר שני – יתרון, עדיפות לתואר שמקנה ידע ניהולי (מנהל עסקים, תעשייה וניהול)
- ניסיון בניהול עובדים – חובה
- ניסיון תפעולי – חובה
- שליטה גבוהה באקסל – חובה
- ניסיון בניהול מערך שירות בארגונים בעלי אופי טיפולי - יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודה על פי יעדים ומדדים וניסיון בניתוח נתונים
- תודעת שירות גבוהה
- יכולת ניהולית לצד יכולת תפעולית גבוהה
- יכולת עבודה עצמאית, מובנית ומסודרת
- ראיה מערכתית רחבה לצד תשומת לב לפרטים
- יכולת קבלת החלטות ופיתרון בעיות
- מיומנויות תקשורת ויחסי אנוש מעולות
- גמישות מחשבתית ויכולת הסתגלות לשינויים
- יכולת ניהול זמן, תיעדוף משימות ועבודה אפקטיבית תחת לחץ ועומס
נא להעביר קו"ח למייל gius@elah.org.il ולציין בכותרת "מנהל/ת מרכז פניות ארצי"