רכז/ת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש-"מקומות" הינו בית הספר להכשרת מנהלים בכירים בשלטון המקומי, מטעם משרד הפנים.

4.9.2024
"מקומות" הינו בית הספר להכשרת מנהלים בכירים בשלטון המקומי, מטעם משרד הפנים.
אנו מחפשים לצרף לצוות רכז/ת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש, בעל/ת אוריינטציה אדמינסטרטיביים ולתהליכים בהנהלת חשבונות ומשאבי אנוש. הזדמנות לעבוד בתפקיד מקצועי במיזם עם עשיה משמעותית ומשפיעה.
הגדרת התפקיד:
הקלדת חשבוניות ספקים במערכת, יצירת דרישות תשלום במערכת, תוך הקפדה מלאה על החוקים ונהלי הארגון. מעקב וסגירת מעגל התשלום מול הספקים עד שליחת וקבלת הקבלות.
מתן שירותים לספקים- מענה טלפוני, אימייל, פורטל ספקים ובירורים שונים בנוגע לתשלום החשבונית.
עבודה על הסכמי העסקה חדשים ועידכון קיימים.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתפקידים עם אוריינטציה אדמינסטרטיבית ולהנה"ח/כספים – חובה.
ניסיון בהקלדת נתונים.
היכרות עם תחום משאבי אנוש.
שליטה טובה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל וב-WORD.
היכרות עם מאנדיי ופריוריטי– יתרון משמעותי.
היכרות עם תחום השכר – יתרון.
ניסיון קודם בעבודה עם תוכנות הנה"ח – יתרון.

כישורים אישיים:
יכולת ניהול וארגון.
דייקנות, יסודיות בעבודה, יכולת שימת לב לפרטים.
יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה.
שירותיות ויחסי אנוש מצויינים
רצון ללמידה של מערכות ויישומים חדשים.
היקף ומיקום המשרה: 75% משרה בימים א-ה, בשעות 8:00-14:00.
משרה היברידית 1-2 ימים מהמשרד, רובה מהבית. מיקום המשרד ב"בית שיתופים" מושב בית יהושע.
תפקידים עיקריים במשרה
אדמיניסטרציה
ניהול כספים
ריכוז
סוג משרה
משרה חלקית
אזורי פעילות
אזור השרון והמשולש
כתובת
בית יהושע
שם איש קשר לפניות
ערן לוי
טלפון לפניות
0542808040
הצג כתובת דוא"ל
להורדת הקובץ