רכז/ת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש-"מקומות" הינו בית הספר להכשרת מנהלים בכירים בשלטון המקומי, מטעם משרד הפנים.
רכז/ת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש-"מקומות" הינו בית הספר להכשרת מנהלים בכירים בשלטון המקומי, מטעם משרד הפנים.
4.9.2024
"מקומות" הינו בית הספר להכשרת מנהלים בכירים בשלטון המקומי, מטעם משרד הפנים.
אנו מחפשים לצרף לצוות רכז/ת הנהלת חשבונות ומשאבי אנוש, בעל/ת אוריינטציה אדמינסטרטיביים ולתהליכים בהנהלת חשבונות ומשאבי אנוש. הזדמנות לעבוד בתפקיד מקצועי במיזם עם עשיה משמעותית ומשפיעה.
הגדרת התפקיד:
הקלדת חשבוניות ספקים במערכת, יצירת דרישות תשלום במערכת, תוך הקפדה מלאה על החוקים ונהלי הארגון. מעקב וסגירת מעגל התשלום מול הספקים עד שליחת וקבלת הקבלות.
מתן שירותים לספקים- מענה טלפוני, אימייל, פורטל ספקים ובירורים שונים בנוגע לתשלום החשבונית.
עבודה על הסכמי העסקה חדשים ועידכון קיימים.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתפקידים עם אוריינטציה אדמינסטרטיבית ולהנה"ח/כספים – חובה.
ניסיון בהקלדת נתונים.
היכרות עם תחום משאבי אנוש.
שליטה טובה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל וב-WORD.
היכרות עם מאנדיי ופריוריטי– יתרון משמעותי.
היכרות עם תחום השכר – יתרון.
ניסיון קודם בעבודה עם תוכנות הנה"ח – יתרון.
כישורים אישיים:
יכולת ניהול וארגון.
דייקנות, יסודיות בעבודה, יכולת שימת לב לפרטים.
יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה.
שירותיות ויחסי אנוש מצויינים
רצון ללמידה של מערכות ויישומים חדשים.
היקף ומיקום המשרה: 75% משרה בימים א-ה, בשעות 8:00-14:00.
משרה היברידית 1-2 ימים מהמשרד, רובה מהבית. מיקום המשרד ב"בית שיתופים" מושב בית יהושע.