תיאור המשרה
• מתן שירות אדמיניסטרטיבי לצוות שתיל ב"ש ולמחלקות שונות בארגון, ניהול היומן של מנהל הסניף , סיוע בכתיבת סיכומים שונים, תיאום וארגון ישיבות צוות וישיבות רבות משתתפים וכד'
• עבודה מול ספקים חיצוניים ופרילנסרים – הזמנת שירותים , קבלת הצעות מחיר, הכנת חוזי התקשרות, ביצוע הזמנות רכש וכד'.
• ארגון לוגיסטי של אירועים, כנסים ומפגשים- טיפול בהצעות מחיר, עבודה מול ספקים, הזמנת מקום , כיבוד וציוד, הפצת ההזמנות, תיאום הסעות וכד'.
• אחריות על שימור חומרים והעלאתם לאתרים של שתיל והקרן בתאום עם מנהל הסניף
• אחריות מלאה על נושא שירותים מוזמנים בתשלום בארגון : הכנת חוזים ללקוחות, מעקב ובקרה, טיפול בגבייה, הפקת קבלות וסגירה מול הנה"ח
דרישות התפקיד
• בעל/ת תואר אקדמי - יתרון
• בעל/ת ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בסביבה ממוחשבת.
• שליטה מלאה באופיס (בדגש על , power point outlook, word, excel)
• בעל/ת ניסיון בעבודה על מע' ERP - עדיפות . יתרון משמעותי לניסיון בעבודה על PRIORITY .
• בעל/ת ניסיון בעבודה עם ספקים חיצוניים.
• עברית - דיבור וכתיבה ברמת שפת אם, אנגלית – דיבור וכתיבה ברמה טובה, ערבית – יתרון.
• בעל/ת היכרות עם המגזר השלישי / הציבורי - יתרון.
• אוריינות טכנולוגית ועצמאות עם מע' המחשוב.
• יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה ויכולת גבוהה לסדר וארגון.
• יכולת עבודה בריבוי משימות ובלוחות זמנים קצרים.
מיקום המשרה: סניף שתיל באר שבע
היקף משרה: 75% משרה
תאריך תחילת עבודה: מידי
עבודה באופן היברידי – משולבת מהבית ומהמשרד
קורות חיים נא להעביר למייל: nif+j531628@app.civi.co.il בצירוף שם המשרה עד לתאריך 28.08.24