נציג/ת שרות ותפעול Back office משרה מלאה לחברה טכנולוגית בטירת הכרמל

25.8.2024
לחברת טכנולוגיה צומחת דרוש/ה נציג/ת שרות תפעול Back office למשרה מלאה בטירת הכרמל
החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות

תאור התפקיד:
משרה מלאה בטירת הכרמל שעות: 8:00-17:00, או 9:00-18:00
שכר גלובאלי
נדרשות מדי פעם תורנויות של כוננות ערב (עד 22:00) וכוננויות בשישי ובשבת בתשלום נפרד (הכוננויות מתבצעות מהבית)
מתן שירות ללקוחות החברה (מענה במייל/טלפון)
עבודת בק-אופיס
העבודה בכפיפות לראש הצוות.
עבודה שוטפת מול גורמים בתוך החברה (אנשי פיתוח, מכירות ומנהלי פרוייקטים) ומול גורמי חוץ שונים (לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק).
פעילות חברתית / בונוסים שנתיים בתאם להתמדה ויכולת.

דרישות:
נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני
ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית - חובה
יכולת הטמעה והובלת תהליכים
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וידע בתוכנות, MS-Office, ידע באקסל
רקע טכני / תפעולי - יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודת בק אופיס .
ניסיון בניהול תיק לקוח /הדרכת לקוחות-יתרון
אחריות , אמינות ,ראש גדול, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!

* משרה מס׳ #282805 מיועדת לגברים ונשים כאחד

להגשת מועמדות https://svt.jobs/u/ApT3Z
תפקידים עיקריים במשרה
אדמיניסטרציה
סוג משרה
משרה מלאה
אזורי פעילות
אזור חיפה
כתובת
טירת הכרמל
שם איש קשר לפניות
נועה
הצג כתובת דוא"ל