למרכז קהילתי בשרון דרוש/ה מנהל/ת מנהל כספים ל-60%:

1.8.2024
דרישות התפקיד:
• רואה חשבון
• אחריות על כל המערכת הכספית המופעלת במרכז הקהילתי (שכר, הנח"ש, תקציב, חוגים).
• אחריות על כל המערכת הכספית המופעלת במרכז הקהילתי (שכר, הנח"ש, תקציב, חוגים).
תיאור התפקיד:
אחריות על ניהול תזרים מזומנים של המרכז הקהילתי:
• אחריות על כל מערך הכספים במרכז קהילתי כולל אנשי הצוות במחלקה, (רכש, הנהלת חשבונות, שכר, גבייה).
• ייעול תהליכים במחלקת הכספים.
• עבודה מול גורמי מימון מתקצבים: בדיקת חוזים, מעקב אחר דיווחים, מעקב אחר תקבולים.
• קביעת תנאי תשלום ומועדי אספקה. סיוע למנהל בהכנת תקציב המרכז הקהילתי, במעקב אחרי הביצוע ובניתוח חריגות מהתקציב.
• סיוע למנכ"ל בהכנת דו"חות כספיים מיוחדים לפי בקשת ועדת כספים, הנהלת המרכז הקהילתי ו/או כל גורם חיצוני אחר שלמרכז הקהילתי קשר כספי או ארגוני איתו.
• אחריות על סגירת מאזן מבוקר
• השתתפות (לפי קריאה) בישיבות ועדת הכספים והנהלת המרכז הקהילתי. אחריות להדרכת והעשרת העובדים במערכת הכספית.
• תנאים טובים למתאימים.

מייל לשליחת קורות חיים: mechraz.en@gmail.com
תפקידים עיקריים במשרה
ניהול כספים
סוג משרה
משרה חלקית
אזורי פעילות
אזור השרון והמשולש
שם איש קשר לפניות
mechraz.en@gmail.com
הצג כתובת דוא"ל
להורדת הקובץ