התפקיד כולל:
• ניהול המשרד על כל היבטיו: ניהול יומנים, תיאומי פגישות, סיוע בכתיבת פרוטוקולים, תיוק מסמכים, כיבוד, דאגה לציוד משרדי וכו'.
• ניהול בק אופיס של מערך הכספים, ניהול ממשקים מול רואה חשבון והנה"ח חיצוניים, טיפול בקבלות ותשלומי ספקים.
• ריכוז דאטה בייס, דוחות, בניית מצגות ומסמכים.
• ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
• סיוע למנכ"לית במשימות השונות / פרויקטים שונים.
התפקיד הינו חלק מצוות קטן ומשפחתי.
דרישות:
• השכלה אקדמאית- חובה
• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה
• יכולת התנסחות בכתב ובע"פ- חובה
• אנגלית ברמה גבוהה- יתרון
• יחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה, יכולת למידה מהירה, יכולת עבודה בצוות- חובה
היקף המשרה: מלאה
מיקום: מרכז הארץ
להגשת מועמדות ניתן להקיש על הלינק הבא:
https://www.tfaforms.com/4947229?tfa_1=02659&tfa_16=MTM