לעמותת קד"ם העוסקת בקידום צדק מאחה דרוש/ה מנהל/ת תפעול

31.3.2025
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניהול תפעולי של העמותה, וסיוע בפיתוחה. מנהל/ת התפעול ת/ינהל את המשרד של הארגון ות/יענה לצרכים פנימיים וחיצוניים. לתפקיד מרכיבי לוגיסטיקה ותוכן. מנהל/ת התפעול ת/יעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם מנכ"לית הארגון, הרכזות המקצועיות, המנחים/ות וחברי/ות הועד. המשרה בהיקף של עד חצי משרה בשעות גמישות (כ-23 שעות שבועיות). המשרה היברידית – ניתן לעבוד גם מרחוק וגם ממשרדי העמותה בתל אביב.

כישורים כוללים:
• יכולת עבודה ולמידה עצמאיים.
• יכולת ניהול תקציב – עדיפות לניסיון קודם.
• המשרה דורשת יכולות בתחום מערכות משרד ואדמיניסטרציה.
• מיומנות בתוכנות מייקרוסופט – חובה ניסיון בגליונות אלקטרוניים.
• מיומנות בסביבה אינטרנטית כולל מדיה חברתית ותפעול האתר.
• יכולות תקשורת בינאישית מצוינות.
• מיומנות בינאישית ויכולת להתייחס למגוון רחב של אנשים וארגונים תוך איזון בין צרכים ואינטרסים של הגורמים השונים וצרכי העמותה.
• יכולת עבודה בצוות.
• יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, לקיחת יוזמה, פתרון בעיות, פרו-אקטיביות וקביעת סדרי עדיפויות.
• מיומנויות תקשורת בעל פה ובכתב.
• גמישות ויכולת הסתגלות לנסיבות ולסדרי עדיפויות משתנים.
• חיבור למטרות העמותה.

תכולות העבודה העיקריות:
• ניהול מעקב פעילות רחב ומפורט.
• קליטה, ניתוב ומעקב על הפניות המופנות לעמותה.
• ניהול בסיסי הנתונים של העמותה.
• חישובי תגמולים לעובדי העמותה.
• אחריות על תשלומים לספקי העמותה.
• מעקב הוצאות והכנסות.
• הכנת דוחות פעילות.
• ניהול יומן העמותה, תיאום פגישות וישיבות.
• שותפות באיתור וגיוס מועמדים לקורס השנתי.
• ריכוז הפן התפעולי של קורס ההכשרה השנתי.
• בניית וניהול תכנית תקשורתית.
• תפעול אתר העמותה.
• קשר שוטף עם ספקי העמותה.
• השתתפות בישיבות צוות, ועד, פורומים אזוריים וארציים.

מועד תחילת עבודה במהלך חודש יולי
להגשת מועמדות נא לשלוח קורות חיים והמלצות למייל: office@kdm.org.il ולכתוב שזה עבור משרת מנהל/ת תפעול
תפקידים עיקריים במשרה
אדמיניסטרציה
סוג משרה
משרה חלקית
אזורי פעילות
ארצי
שם איש קשר לפניות
מיכל
הצג כתובת דוא"ל