1. אדמיניסטרציה ותפעול של המשרד ברמת אפעל
2. ניהול יומן ארגוני ופגישות הצוות, חברי העמותה והוועד המנהל
3. ניהול המידע של העמותה – פרוטוקולים סיכומי ישיבות, תמיכה של ועד המנהל וועדת הביקורת, וארגון אסיפת החברים השנתית.
4. ניהול הזמנות ציוד ושירותים, ועבודה מול ספקים שונים
5. עבודה עם צוות הפיננסי של הפורום בנוגע למשכורות, תשלומים לספקים, וניהול קופה קטנה.
6. טיפול בהיתרי כניסה לישראל עבור הפלסטינים - מול מרכז ההיתרים.
7. תמיכה באיסוף וקטלוג של מידע ותיעוד פעילויות הפורום
8. סיוע למנהלי הפרויקטים בארגון, לוגיסטיקה והפקה של פעילויות ואירועים, מקוונים ופיזיים.
9. טיפול באדמיניסטרציה של נסיעות לחו''ל
10. עבודה סביבה דו לאומית בשיתוף פעולה מלא.
דרישות המשרה:
1. שליטה מלאה בעברית ואנגלית, בע"פ ובכתב (ערבית יתרון)
2. ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי, תפעול, הפקה וארגון
3. יכולת ניהול זמן והתמודדות עם ריבוי משימות מגוונות
4. שליטה מלאה בכל תוכנות OFFICE (תוכנות MONDAY, AI יתרון(
5. יוזמה, אחריות, יכולות בין אישיות גבוהות
6. יכולת עבודה משותפת בצוות ישראלי ופלסטיני, תוך כדי התחשבות בהבדלים תרבותיים ובנרטיבים שונים.
7. הזדהות עם מטרות הארגון ודרכי פעולתו
משרה מלאה, היברידית בין הבית והמשרד ברמת אפעל. לעתים קרובות יש מפגשים ופעילויות בשטחי C בגדה המערבית.
להגשת מועמדות, נא לשלוח קורות חיים ומכתב נלווה בעברית ואנגלית על התאמתכם לתפקיד ל: office@theparentscircle.org