סיוע למנהל האגף או המינהל בניהול הלוגיסטיקה )מכרזים, ניהול ההון האנושי, מערכות מידע ומחשוב תחזוקה, כספים ואמרכלות.
• אחריות על פיקוח, בקרה ומעקב בתחומי הלוגיסטיקה והאמרכלות.
• שותפות בצוות ההנהלה של האגף .
• אחריות למעקב אחר הנחיות מנהל האגף וביצוען.
• מילוי מקום מנהל האגף בהיעדרו, בנוגע לנושאים הנמצאים תחת אחריותו וייעוץ ליחידות השונות בתחומים שאחריותו.
• מיפוי כלל הפעולות הנדרשות לביצוע עבודת האגף .
• סיוע למנהל האגף בגיבוש תוכניות העבודה, כולל לוחות זמנים, יעדים ויעדי ביניים.
• פיקוח על התקדמות בביצוע התוכניות בתחום אחריותו בהתאם למדדי הביצוע.
• הנחיית עובדי האגף בנוגע לביצוע תוכניות העבודה.
• איש הקשר של האגף עם היחידות השונות ברשות המקומית, קרי: משאבי אנוש, אגף מערכות מידע, גזבר רשות ויחידות נוספות כנדרש.
• אחריות על כל תחום הבטיחות, הביטחון והחירום באגף ובהתאם להנחיות שתתקבלנה
מיחידת החירום של הרשות המקומית.
• ביצוע תפקידים נוספים בהתאם להוראות מנהל האגף.