- ניהול ענפי הקהילה, הנחיית מנהלים, פיקוח על תוכניות עבודה ומתן מענה לבעיות.
- אחריות על הפן הפיננסי: תקציב, בנקים, השקעות, הלוואות ותזרים.
- הובלת תהליכים חברתיים ואסטרטגיים בתחום הקהילתי.
- מתן מענה לפניות החברים וטיפול בסוגיות פרט.
- אחריות על תהליכי צמ"ד ושיוך דירות.
- יישום מדיניות והחלטות הנהלת הקהילה.
- ניהול נכסי הקהילה וענפיה.
- ייצוג הקיבוץ מול גורמי חוץ (ממשלה, מועצה, תק"צ).
- השתתפות בפורומים: דירקטוריון החזקות, ועד הנהלה, מש"א, צמ"ד, צח"י.
- ארגון וניהול ישיבות הנהלת קהילה, כולל סדר יום, פרוטוקולים ופרסום החלטות.
דרישות:
- ניסיון בניהול מערכות חברתיות/קהילתיות/תקציביות/קיבוציות – חובה.
- ניסיון ניהול בקיבוץ שיתופי/מתחדש – חובה.
- ניסיון מוכח בצמיחה דמוגרפית ושיוך דירות.
- תואר או תעודה רלוונטיים.
- שליטה במחשב – חובה.
- הובלת תהליכים קהילתיים מורכבים, יחסי אנוש מצוינים, תקשורת בין-אישית.
- עמידה בלחצים, עבודה עצמאית ובצוות, יושר, אמינות ודיסקרטיות.
- לשעות עבודה משתנות לפי הצרכים.
- עמידה מול קהל, ראייה אסטרטגית ומערכתית.