מנהל/ת קהילה לקיבוץ ליד אופקים

2.2.2025
- ניהול ענפי הקהילה, הנחיית מנהלים, פיקוח על תוכניות עבודה ומתן מענה לבעיות.
- אחריות על הפן הפיננסי: תקציב, בנקים, השקעות, הלוואות ותזרים.
- הובלת תהליכים חברתיים ואסטרטגיים בתחום הקהילתי.
- מתן מענה לפניות החברים וטיפול בסוגיות פרט.
- אחריות על תהליכי צמ"ד ושיוך דירות.
- יישום מדיניות והחלטות הנהלת הקהילה.
- ניהול נכסי הקהילה וענפיה.
- ייצוג הקיבוץ מול גורמי חוץ (ממשלה, מועצה, תק"צ).
- השתתפות בפורומים: דירקטוריון החזקות, ועד הנהלה, מש"א, צמ"ד, צח"י.
- ארגון וניהול ישיבות הנהלת קהילה, כולל סדר יום, פרוטוקולים ופרסום החלטות.

דרישות:
- ניסיון בניהול מערכות חברתיות/קהילתיות/תקציביות/קיבוציות – חובה.
- ניסיון ניהול בקיבוץ שיתופי/מתחדש – חובה.
- ניסיון מוכח בצמיחה דמוגרפית ושיוך דירות.
- תואר או תעודה רלוונטיים.
- שליטה במחשב – חובה.
- הובלת תהליכים קהילתיים מורכבים, יחסי אנוש מצוינים, תקשורת בין-אישית.
- עמידה בלחצים, עבודה עצמאית ובצוות, יושר, אמינות ודיסקרטיות.
- לשעות עבודה משתנות לפי הצרכים.
- עמידה מול קהל, ראייה אסטרטגית ומערכתית.
תפקידים עיקריים במשרה
אחר
גיוס ופיתוח משאבים
ניהול
ניהול כספים
ריכוז
סוג משרה
משרה מלאה
אזורי פעילות
אזור הדרום
שם איש קשר לפניות
אשכר
טלפון לפניות
0525307024
הצג כתובת דוא"ל