תפקיד מאתגר הכולל היבטים פיננסיים ואדמיניסטרטיביים מגוונים לרבות ניהול ומעקב אחרי היבטים כספיים של העמותה, גיוס משאבים, יצירת קשרים, שיתופי פעולה ותיחזוקם וייצוג העמותה בפורומים שונים.
עדיפות לבעל /ת תואר אקדמי/תעודה רלוונטיים
שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה, שליטה במערכת CRM- יתרון
יכולת בינאישית גבוהה
יכולת ארגון, סדר ובקרה
שליטה בעברית ובאנגלית.
נדרשת ניידות
אזור מגורים בקעת אונו והסביבה
קו"ח ניתן לשלוח למייל pushedu4u@gmail.com