תיאור תפקיד:
• אחריות על הניהול הכספי הכולל של המוסד. כולל הכנת דוחות שוטפים, דוחות לישיבות ועדת הכספים ועוד דוחות כנדרש.
• אחריות לבניית תקציב, תכנונו וביצועו, הכנת חומרים לדו"חות הכספיים וקשר שוטף עם רואי החשבון של הארגון.
• אחריות להתנהלות הכספית השוטפת של הארגון, כולל ניהול חשבונות הבנק, תזרים מזומנים, תשלומים, שכר, וההכנסות השוטפות של הארגון.
• ניהול מחלקת הכספים : הנהלת חשבונות ושכר.
• ניהול הקשר עם גורמי חוץ שונים בנושא תקציבים ותמיכות של הארגון.
כישורים נדרשים:
• כלכלן/רואה חשבון בעל ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול מחלקת כספים.
• ניסיון בתחום הכספי בארגונים בעלי תקציב של 20 מיליון ש"ח לפחות.
• ניסיון בניהול מחלקת כספים.
• יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים.
להגשת מועמדות ניתן להקיש על הלינק הבא:
https://www.tfaforms.com/4947229?tfa_1=02704&tfa_16=STL