התפקיד כולל אחריות ותפעול הצד הלוגיסטי של כל תחומי פועלה של העמותה. אחריות על צוות עובדים/ות ומתנדבים/ות, כתיבה וביצוע תוכניות עבודה, אחריות על תהליכים ושיטות עבודה ועוד. התפקיד מרתק, מורכב ומאד מגוון.
דרישות הפקיד:
⭐תואר ראשון בתחום רלוונטי - יתרון
⭐ניסיון קודם בתפקיד דומה
⭐יכולות ניהול והובלת צוות.
⭐מיומנות ארגון ותכנון גבוהות.
⭐גמישות וזריזות בפתרון בעיות.
⭐יכולת עבודה תחת לחץ
⭐יכולת תיעדוף משימות.
⭐יחסי אנוש טובים, יכולת לרתום ולהניע צוות
⭐אסרטיביות
⭐סדר וארגון
הגשת קו"ח דרך הקישור:
https://forms.monday.com/forms/178d1eb159539c5ad07b2769a085d964?r=euc1