לעמותה חינוכית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תפעול, רכש ולוגיסטיקה
לעמותה חינוכית בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תפעול, רכש ולוגיסטיקה
1.12.2024
לעמותה חינוכית בירושלים
דרוש/ה
מנהל/ת תפעול, רכש ולוגיסטיקה
אחריות עיקרית:
ניהול וריכוז כל היבטי התפעול של העמותה, כולל לוגיסטיקה, רכש, הזמנות ותמיכה בפעילויות חינוכיות בשטח.
תיאור התפקיד:
אחריות כוללת על ניהול לוגיסטי שוטף של העמותה כולל:
• ניהול תהליכי רכש והזמנות עבור העמותה כולל משא ומתן עם ספקים וקבלנים ובקרה על הוצאות תוך עמידה בתקציב שתוכנן.
• אחריות על התמיכה התפעולית של העמותה כגון מזון, תחבורה, לינה ושלל הפעילויות המוצעות ע"י העמותה.
• נוכחות ותמיכה לוגיסטית בזמן טיולים ופעילויות חוץ, פתרון בעיות תפעוליות בזמן אמת ותיאום למול: רשויות, לקוחות וספקים.
• ניהול והדרכה של צוות עובדי תפעול והזמנות.
• מעקב ובקרה אחר הוצאות תפעוליות והכנת דוחות תקופתיים על פעילות מחלקת התפעול תוך ניתוח הנתונים והגשת הצעות לשיפור, בקרה ותפעול.
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון לפחות
• ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תפעול, רכש ולוגיסטיקה, עדיפות לניסיון בתיירות חינוכית.
• ניסיון בניהול צוות
• יכולת עבודה תחת לחץ ופתרון בעיות בזמן אמת.
• שירותיות, סדר וארגון.
• ניסיון בעבודה מול ממשקים מרובים ובעבודה בצוות.
• שליטה בתוכנות אופיס ומערכות ניהול מלאי ורכש.
• נכונות למשרה מלאה ובשעות לא שיגרתיות
• נכונות לעבודה בשטח.
• העבודה בירושלים.
• רישיון נהיגה חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
אנו מתנצלים רק פניות מתאימות תענינה.
נשמח לקו"ח: gbelzer@netvision.net.il