עיריית הרצליה
דרוש/ה: מנהל/ת המרכז לטיפול בהתמכרויות
עיריית הרצליה, האגף לשירותים חברתיים – מחלקת של"מ (שיקום, ליווי ומניעה)
כפיפות: מנהלת מחלקת של"מ
היקף משרה: 75%
דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש
המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי
תיאור התפקיד:
• ניהול ישיר והנחיית שלושה עובדים (משרות מלאות) לפחות, גיוס ועבודה מול ספקי שירות
• אחראי/ת לטיפול בנפגעי סמים, דרי רחוב ושיקום האסיר באזור אחריותו/ה
• טיפול בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי ע"י ייעוץ, קבוצות טיפוליות, טיפול ישיר ועקיף ופניה למוסדות ושירותים לגמילה פיזית ונפשית מסמים, עפ"י השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע
• פועל/ת בהתאם למדיניות משרד הרווחה והאגף לשירותים חברתיים, מבצע עבודתו עפ"י תכנית עבודה מסודרת
• פיתוח וקיום קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שרותי המרכז והטיפול באוכלוסיית היעד שלו
• אחריות לכל שלבי הטיפול בנפגעי סמים: אינטייק מקיף, ביקור בית, עריכת בדיקות רפואיות ופסיכולוגיות בהתאם לצורך, ריכוז ועדת אבחון, ביצוע ההחלטות שהתקבלו (גמילה ביתית או ליווי בגמילה במסגרת אחרת), קיום קשר עם מטופלים במוסדות לגמילה מסמים, שיקום ארוך טווח ומעקב
• נקיטת יוזמה לאיתור בעיות וצרכים בקהילה והצגתם לממונה
• הפעלה, הדרכה והנחיית עובדים סמך מקצועיים ומתנדבים (לאחר קבלת הכשרה והסמכה)
• ניהול רישום ומעקב אחר התכניות הטיפוליות ודיווח לממונים בכתב ובע"פ כנדרש
• השתתפות בוועדות ובדיונים בהתאם להנחיות הממונים
• הפעלת חוקים ותקנות רלבנטיים לצרכי הטיפול
דרישות התפקיד:
תנאי סף:
• תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח - 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור
או
תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל
• רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
• ידע וניסיון מוכח בטיפול בנפגעי התמכרויות בעבודה קבוצתית
• סיום או התחייבות לסיים בהצלחה קורס בסיסי לטיפול בהתמכרויות בשנת העבודה הראשונה (בכפוף למועדי קיום הקורס)
• סיום או התחייבות לסיים בהצלחה השתלמות, כפי שתיקבע ע"י המחלקה לטיפול נפגעי סמים במשרד הרווחה
כישורים ודרישות נוספות:
• ניסיון בעבודה במסגרת מחלקה לשירותים חברתיים – יתרון
• יכולת ניהול צוות מקצועי, יכולת האצלת תפקידים וסמכויות
• יכולת עבודה בשיתוף פעולה עם גורמים משיקים בקהילה
• אמינות ודיסקרטיות
• יכולת לייצג את המרכז בפני גורמים שונים
• עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ
• שליטה ביישומי office
• תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) למייל Anabel@herzliya.muni.il
¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש.
ניתן לצרף אישורים רלוונטיים ממקומות עבודה שונים.
- הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.