לעמותת עתידים דרוש/ה מנהל/ת כספים

3.11.2024
עתידים פועלת למיצוי פוטנציאל ההון האנושי בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית באמצעות רכישת השכלה אקדמית ומקצועית, פיתוח אישי, שירות משמעותי בצה"ל, תעסוקה איכותית בתעשייה ובהיי-טק לשם קידום הפרט, המשק והחברה בישראל
תיאור התפקיד:
עמותת עתידים מחפשת מנהל/ת כספים מוכשר/ת להובלת מערך הכספים של הארגון. התפקיד כולל ניהול מקצועי ואסטרטגי של כל היבטי הכספים, כולל:
• ניהול צוות הכספים ועבודה שוטפת מול מנהלי הארגון.
• הובלת תכנון וניהול המהלכים האסטרטגיים במשאבים הכספיים של פעילות העמותה.
• הכנה ובקרה על תקציב הארגון
• ניהול תזרים המזומנים והקשר עם הבנקים.
• אחריות על הכנת הדוחות הכספיים כולל דיווחים לתורמים ולרשויות הרלוונטיות
• אישור חוזים, רכש והוצאות, כולל תשלומים וועדות חריגים.
• אחריות על ניהול ספרי העמותה והעמידה בדרישות החוק.
• אחריות כוללת על בקרות פנימיות בכל הנושאים הפיננסיים בארגון כולל ניהול, פיקוח ובקרה על חשבונות וספקים.
• ניהול השכר מקצה לקצה כולל פיתוח מדיניות שכר והטבות.
• הגדרה והטמעת נהלים ובקרות לשיפור תהליכי העבודה, ייעול ודיגיטציה של תהליכי עבודה.

דרישות התפקיד:

• רואה חשבון (רו"ח) עם תואר ראשון – חובה.
• ניסיון של לפחות 4 שנים כמנהל/ת כספים בארגון עם מחזור שנתי של 20 מיליון ₪ לפחות. (יתרון לניסיון ניהולי בארגון חברתי)
• ניסיון בניהול צוות (לפחות 3 עובדים) -חובה
• ידע מעשי וניסיון בתחום השכר ודיני השכר – חובה.
• שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד אקסל, ותוכנות הנהלת חשבונות (חשבשבת, פריוריטי, חילן – יתרון משמעותי).
• הזדהות עם מטרות העמותה ויכולת לעבודה בשיתוף פעולה.
• כישורי ניהול לצד יכולת "Hands On", ארגון ודיוק.
• יכולת לעבוד תחת לחצים ועמידה בלוחות זמנים.
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת לנהל צוות מגוון.


משרה מלאה, עבודה היברידית משרדי העמותה ברעננה.
אם את/ה מוכן/נה לקחת את האתגר, להצטרף לצוות מעולה ולהשפיע בצורה משמעותית בשדה החברתי שלחו אלינו קורות חיים וציפיות שכר באמצעות הלינק הבא:
https://www.mitam-hr.org/jobs/jobs-categories/atidim/

מחכים לשמוע מכם/ן.
תפקידים עיקריים במשרה
ניהול
ניהול כספים
סוג משרה
משרה מלאה
אזורי פעילות
אזור השרון והמשולש
שם איש קשר לפניות
שמרית
הצג כתובת דוא"ל