עמותת תפוח פועלת למעלה משני עשורים במטרה ליצור שוויון טכנולוגי בישראל, באמצעות פיתוח והפעלת תכניות מתקדמות ובסיסיות בתחומי הטכנולוגיה, הכשרות תעסוקתיות הכוללות ליווי להשמה ופיתוח כישורי חיים לקהלי יעד שונים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית.מעוניינים/ות בתפקיד המאפשר שילוב של חזון חברתי עם כושר ביצוע ושאיפה מתמדת למצוינות?
בעלי זיקה טכנולוגית ומחוברים לשינוי וחדשנות?
בעלי יכולת הובלה של פרויקטים חברתיים מקצה לקצה כולל ניהול ממשקים מרובים?
מקומכן.ם כאן איתנו!
תחומי אחריות:
• אחריות תפעולית מלאה על מספר הכשרות ותוכניות במקביל
• ניהול מוקד סיוע טלפוני
• גיוס, מיון וליווי מלגאים
• ביצוע מעקב כולל אחר איכות ביצוע בשטח
• הובלת קשרי שותפים
• כפיפות למנהל/ת פרויקט
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון - חובה
• ניסיון בעולמות משיקים כגון: תפעול / ניהול מתנדבים / שיווק - חובה
• ניסיון בעבודה במוקד שירות - יתרון
• אוריינטציה דיגיטלית ויכולות טכנולוגיות - יתרון
• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
• זמינות מיידית