מנהל/ת ענף (תיאום מעקב וביצוע)

27.10.2024
ללשכה המשפטית במשרד האוצר דרוש/ה מנהל/ת ענף (תיאום מעקב וביצוע) למילוי מקום עד שנה מקום העבודה: משרד האוצר, ירושלים.

תיאור התפקיד:
ביצוע מכלול הפעולות הקשורות להנעת ותיאום פעולות הבקרה והמעקב בין הממונה לבין היחידות בתחום הניהול, להגברת האפקטיביות הניהולית.
מטלות מרכזיות:
* ביצוע מעקב אחר מגוון משימות ומטלות רוחביות בתיאום מול גורמים שונים ביחידה.
* ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר יישום החלטות הנחיות והוראות הממונה.
* ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות במסגרת היחידה, תיאום פגישות ומענה טלפוני.
* קיום ממשקים ותיאום עם גורמי חוץ ופנים בנושאים הנוגעים לפעילות היחידה.
* תיעוד המידע ומעקב באמצעות מערכות הממוחשבות.
* תיאום וועדות ופורומים באחריות היחידה, ככול שנידרש.
* איסוף וריכוז מצגות, טבלאות נתונים, דו"חות וסיכומים, תיקי דיון,
חומרים נוספים לקראת דיונים וישיבות בכל נושאי המעקב והבקרה בתיאום עם הממונה,
וריכוז המלצות ודגשים לשיפורים ולשינויים מתחייבים בפעולות אלו.
* מתן מענה לפניות בתיאום הגורמים המקצועיים, ובאישור הממונה.
* ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.

דרישות סף:
**********
השכלה:
**********
השכלה תיכונית (12 שנות לימוד)
ניסיון: (**)
**********
ניסיון בעבודה משרדית ואדמיניסטרטיבית ו/או שירות לקוחות ו/או תיאום פעולות
בקרה ומעקב עם גורמים ובעלי עניין.
לבעלי השכלה תיכונית - 3 שנות ניסיון
לבעלי תואר ראשון/הנדסאי מוסמך/טכנאי מוסמך – 1 שנת ניסיון כמפורט לעיל.

כישורים רצויים:
***************
•יכולת תכנון וארגון
•כישורי מחשב ואוריינטציה דיגיטלית
•עמידה בלחץ ובעומס משימות
•יסודיות ושיטתיות
•תכליתיות
•יחסי אנוש וקשרי עבודה מפותחים
(**) ניתן למנות שנות ניסיון שנרכשו טרם קבלת התואר האקדמי, ובלבד שהניסיון הוא בתחומי המטלות המפורטות לעיל.
הגשת מועמדות:
קורות חיים יש לשלוח עד ליום 31.10.2024באמצעות כתובת הדוא"ל :
racheltu@mof.gov.il בציון תואר המשרה וצירוף אישורים המעידים על עמידה בתנאי הסף לעניין השכלה וניסיון
רק פניות מתאימות תענינה.






תפקידים עיקריים במשרה
אדמיניסטרציה
סוג משרה
משרה מלאה
אזורי פעילות
אזור ירושלים
שם איש קשר לפניות
racheltu@mof.gov.il
הצג כתובת דוא"ל
להורדת הקובץ