ללשכה המשפטית במשרד האוצר דרוש/ה מנהל/ת ענף (תיאום מעקב וביצוע) למילוי מקום עד שנה מקום העבודה: משרד האוצר, ירושלים.
תיאור התפקיד:
ביצוע מכלול הפעולות הקשורות להנעת ותיאום פעולות הבקרה והמעקב בין הממונה לבין היחידות בתחום הניהול, להגברת האפקטיביות הניהולית.
מטלות מרכזיות:
* ביצוע מעקב אחר מגוון משימות ומטלות רוחביות בתיאום מול גורמים שונים ביחידה.
* ביצוע מעקב ובקרה שוטף אחר יישום החלטות הנחיות והוראות הממונה.
* ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות במסגרת היחידה, תיאום פגישות ומענה טלפוני.
* קיום ממשקים ותיאום עם גורמי חוץ ופנים בנושאים הנוגעים לפעילות היחידה.
* תיעוד המידע ומעקב באמצעות מערכות הממוחשבות.
* תיאום וועדות ופורומים באחריות היחידה, ככול שנידרש.
* איסוף וריכוז מצגות, טבלאות נתונים, דו"חות וסיכומים, תיקי דיון,
חומרים נוספים לקראת דיונים וישיבות בכל נושאי המעקב והבקרה בתיאום עם הממונה,
וריכוז המלצות ודגשים לשיפורים ולשינויים מתחייבים בפעולות אלו.
* מתן מענה לפניות בתיאום הגורמים המקצועיים, ובאישור הממונה.
* ביצוע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות סף:
**********
השכלה:
**********
השכלה תיכונית (12 שנות לימוד)
ניסיון: (**)
**********
ניסיון בעבודה משרדית ואדמיניסטרטיבית ו/או שירות לקוחות ו/או תיאום פעולות
בקרה ומעקב עם גורמים ובעלי עניין.
לבעלי השכלה תיכונית - 3 שנות ניסיון
לבעלי תואר ראשון/הנדסאי מוסמך/טכנאי מוסמך – 1 שנת ניסיון כמפורט לעיל.
כישורים רצויים:
***************
•יכולת תכנון וארגון
•כישורי מחשב ואוריינטציה דיגיטלית
•עמידה בלחץ ובעומס משימות
•יסודיות ושיטתיות
•תכליתיות
•יחסי אנוש וקשרי עבודה מפותחים
(**) ניתן למנות שנות ניסיון שנרכשו טרם קבלת התואר האקדמי, ובלבד שהניסיון הוא בתחומי המטלות המפורטות לעיל.
הגשת מועמדות:
קורות חיים יש לשלוח עד ליום 31.10.2024באמצעות כתובת הדוא"ל :
racheltu@mof.gov.il בציון תואר המשרה וצירוף אישורים המעידים על עמידה בתנאי הסף לעניין השכלה וניסיון
רק פניות מתאימות תענינה.