לאגף לשירותים חברתיים הרצליה דרוש/ה ר"צ נוצ"ץ במחלקת שלם. הגשת מועמדות רק באתר העירייה
לאגף לשירותים חברתיים הרצליה דרוש/ה ר"צ נוצ"ץ במחלקת שלם. הגשת מועמדות רק באתר העירייה
13.10.2024
כפיפות :מנהלת מחלקת של"מ
היקף משרה:100%
דרוג:עו"ס
דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש
תיאור התפקיד: •חבר בצוות הבכיר של המחלקה ושותף לקביעת המדיניות •בניית תכנית עבודה של הצוות בתיאום עם מנהלת המחלקה •ניהול תקציב שיועמד לרשות הצוות• אחריות על מתן השירות לאוכלוסייה ע"י הצוות עליו ממונה, באזור גאוגרפי מוגדר או בצוות ייעודי או בצוות רב תחומי •אחריות לתיאום וייצוג הצוות מול שירותים נוספים הפועלים באותו אזור• ייזום פעולות לפיתוח וקידום השירותים האישיים והקהילתיים בתחום אחריות הצוות •תכנון הדרכה מקצועית לכל עובד בצוות, מתן הדרכה מקצועית לעובדים בצוות ומעקב אחר הדרכות נוספות והערכת תוצאותיהן •ניהול מקצועי ומנהלי וקידום עובדי הצוות •זיהוי צרכים להשלמת הכשרות בנושאים ספציפיים בקרב עובדי הצוות• אחריות לביצוע תהליך מסודר של הערכת עובדים אחת לשנה מינימום
דרישות התפקיד: תנאי סף: •תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח –1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל •רישום בפנקס העובדים הסוציאליים •ניסיון מקצועי של 3שנים לפחות בעבודה סוציאלית (כעו"ס, מיום הרישום בפנקס העו"סים) •בוגר קורס מדריכים ראשי צוותים המוכר ע"י המשרד או התחייבות בכתב לסיום קורס ההכשרה בהצלחה תוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, בכפוף למועדי קיום הקורס
כישורים ודרישות נוספות: •תואר שני בעבודה סוציאלית, לימודי גרנטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי, ניהול מלכ"רים, גישור ויישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, ייעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך –יתרון• ניסיון עבודה במחלקות לשירותים חברתיים –יתרון •ניסיון בהדרכת סטודנטים / עובדים בעבודה סוציאלית –יתרון •ניסיון מוכח בהובלת נושא ו/או פרויקט ברמה מחלקתית -יתרון •יכולת ניהולית והדרכת עובדים
כישורים ודרישות נוספות, המשך: •אחריות, כושר התמדה, יכולת קבלת החלטות •יכולת עמידה בלחצים ולוחות זמנים• כושר התבטאות גבוה בכתב ובע"פ• זמינות, יצירתיות, יוזמה ומעוף •קפדנות בביצוע, יכולת ארגון ותכנון •יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים •יכולת ונכונות לעבודה בשעות גמישות ובלתי שגרתיות. יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22הרצליה, במייל²michrazim@herzliya.muni.ilעד ליום 24/10/2024 .¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן לצרף אישורי העסקה ממס' מקומות עבודה²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל -במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). -הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.-