לארגון הנותן מענה לאנשים עם צרכים מיוחדים דרוש.ה מנהל.ת חשבונות החלפה לחל"ד
לעבודה במשרדי החברה בחיפה.
התפקיד כולל:
ביצוע התאמות בנקים, התאמות כרטיסי אשראי, קליטת חשבוניות ספקים, התאמות ספקים, הכנת תשלומים לספקים, התאמת ספר רכוש קבוע והפקת חשבוניות לקוחות.
שעות העבודה: ימים א- ה 8:00-16:00.
דרישות:
תעודת הנה"ח 1+2 - חובה.
שליטה בפריורטי- חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות- חובה.
אחריות, דיוק, יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.