תיאור התפקיד:
• ניהול מרכז השרות המשלים, בהתאם למדיניות ונהלי משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.
• ביצוע מיפוי כולל צרכים ומאפיינים של משפחות וילדים, לרבות מיפוי כולל של שירותים ומענים קיימים, עמותות וארגונים וקבוצות פעילים.
• איתור משפחות לילדים עם מוגבלות ועידודן להשתתפות בפעילויות השרות.
• ליווי מנהיגות הורים מיוחדת
• רתימת שותפים רלוונטיים (מתוך הרשות ומחוצה לה) לפיתוח המרכז ולהפעלתו
• הקמה, הפעלה וניהול של ועדות הביצוע וההגוי בשיתוף המפקח המוביל.
• ניהול וליווי רכז המתנדבים.
• בניית תכנית העבודה השנתית של השירות ויישומו.
• ניהול ויצירת שיתופי פעולה עם הורים, פעילים ומתנדבים.
• גיוס משאבים וניהול תקציב.
• כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י מנהלת מחלקת משאבי קהילה והתנדבות.
• כל משימה נוספת בתחום הרחב של העיסוק שתידרש ע"י הממונים.
דרישות התפקיד:
השכלה:
• בעל/ת תואר ראשון בעבודה סוציאלית המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
• תעודת רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
• תינתן עדיפות לעובדים סוציאליים בעלי השכלה וניסיון בתחום העבודה הקהילתית ו/או תחום מוגבלויות וכן הכרות עם עבודת רשות מקומית.
• רכז/ת המרכז יחויב לצאת לקורס מקצועי על פי דרישות משרד הרווחה.
ניסיון מקצועי:
• ניסיון בתחום העבודה הקהילתית יתרון
• ניסיון בעבודה עם אוכלוסייה בעלת מוגבלויות –יתרון
דרישות מיוחדות:
• היכרות עם מערכות ממוחשבות (תוכנות ה-OFFICE ) ורשתות חברתיות
• יכולת ניהול והובלה ארגונית, מובנית ושיטתית: הובלת הצוות ופיתוחו, גיוס משאבים וניהול תקציב
• יכולת ניהול בשותפות עם הורים, פעילים ומתנדבים
• יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות