למרכז טיפולי חדשני ומיוחד במינו הנותן מענה לנשים על רצף הזנות דרושה מזכי.רה.
התפקיד כולל מענה ראשוני לפניות, בירור צרכים וניהול רשימות אינטייקים ופניות.
ניהול אדמיניסטרטיבי של מרכז היום הכולל תיעוד פגישות מטופלות, לו"ז העבודה של הצוות ודיווח חודשי לגורמי הפיקוח.
תיאור התפקיד:
• ניהול לו"ז ואדמיניסטרציה של צוות המרכז הטיפולי.
• מענה ראשוני לפניות ותיאום אינטייקים לקבלה למרכז הטיפול.
• אחריות על הקליטה האדמיניסטרטיבית של מטופלות המרכז- תיוק והכנת תיקים (ממוחשבים) של המטופלות, תיעוד ודיווח על הפעולות שבוצעו במהלך החודש, אחריות לתיוק/סריקת חומר מקצועי ומנהלי לתיק המטופלת.
• השתתפות בישיבות צוות ופגישות לפי צורך.
• ניהול קופה קטנה, ספקים ופרילנס של המערך.
• ריכוז העבודה המנהלתית של מיצוי זכויות עבור נשים מטופלות המקבלות שירות בסלעית, יחידות עירוניות אחרות וארגונים. הכנת המסמכים להגשה ופיקוח על התהליך ועבודה שוטפת אל מול המנהל לשירותים חברתיים.
• ניהול קשרי עבודה שוטפים עם המחלקה לשירותים חברתיים, גורמים בקהילה וכן גורמים מקצועיים ובירוקרטיים.
• ריכוז העבודה המנהלית וסיוע למנהלת המערך בתיאום, מעקב ובקרה על התקדמות וסטטוס תכנית העבודה ופרויקטים במערך.
דרישות התפקיד:
יחסי אנוש מעולים.
נקודת מבט רחבה, יכולות התמודדות עם ריבוי משימות.
הכרות ושליטה ביישומי מחשב וOFFICE.
יכולות ארגון מעולות, אחראי.ת, עצמאית ויסודית.
יכולות למידה ורצון לקחת חלק בעיצוב החזון של המרכז הטיפולי
כושר ביטוי בע"פ ובכתב.
העבודה בתל אביב