הגדרות התפקיד:
• איוש קו טלפוני לפונים הנותן מענה טלפוני וסיוע במילוי טופס מקוון.
• מענה לפניות תושבים ומילוי אינטייק ראשוני בטיפולוג.
• ריכוז הפניות לטיפול אשר מגיעות דרך קישור אינטרנטי וכן בפניות הטלפוניות.
• ריכוז פניות מגורמים נוספים (רווחות, מנהלות מרכזי חוסן, רכזים פסיכוסוציאליים, ועוד).
• הזנת המידע למערכת ממוחשבת (טיפולוג) ותיאום פגישה בין פונה למטפל בהתאמה על פי קריטריונים שיקבעו.
• מעקב אחר ביצוע וקשר מתמשך מול המטפלים במרכז.
• ריכוז הפעילות הטיפולית במלונות אילת, נתניה, נוף הגליל.
• אחריות על חדרי הטיפול במלונות וקשר שוטף עם רכזי המלונות.
• אחריות על ריכוז מידע הקשור להעסקת המטפלים (חוזים, דיווח שעות, מעקב אחר מספר טיפולים).
• אחריות על דיווחי שעות של המטפלים
• אחריות ומעקב על תיעוד הטיפולים בטיפולוג
• הגעה למלונות המפונים בסיוע בתיווך המענה הטיפולי לאוכלוסייה.
דרישות התפקיד:
• ניסיון בעבודה בתפקיד הכולל ריכוז ותיאום
• תואר ראשון רלוונטי בתחומי עו"ס/ מדעי החברה/פסיכולוגיה - יתרון
• שליטה בכל יישומי ה- office בדגש על excel.
• יחסי אנוש מעולים, יכולת הקשבה, יכולת עבודה עצמאית, עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה
• ראש גדול, אחריות, סדר וארגון
• יכולת עבודה בתנאי עומס- תיעדוף משימות, קבלת החלטות, יעילות
• נכונות לעבודה בשעות גמישות
• התפקיד כולל עבודה בחירום
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד
רק פניות מתאימות תענינה
קו"ח נא לשלוח למייל sivanr@icspc.org