דרוש/ה מנהל/ת לתוכנית 'עיר אקדמית', אוניברסיטת תל אביב

11.9.2024
"עיר אקדמית" היא תוכנית של אוניברסיטת תל אביב שנהגתה, פותחה ומופעלת מזה 5 שנים על ידי הדקאנט לחדשנות בהוראה ובלמידה, בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית ברחבי הארץ.

מטרות התוכנית הן לתת לתלמידים בפריפריה הזדמנות שווה לפתח מסוגלות אקדמית, חשיפה בגיל מוקדם לאוניברסיטה והקניית מיומנויות אקדמיות כבר בגיל התיכון, זאת באמצעות רתימת הרשות המקומית, בתי הספר והמורים/ות וליווים לאורך השנה בהוראת קורסים אקדמיים מקוונים שפותחו ע"י מרצי ומרצות אוניברסיטת תל אביב.

תפקיד המנהל/ת:
אנו מחפשות מועמד/ת עם היכרות מעמיקה של מערכת החינוך בישראל ברמה המקומית והארצית. בעל/ת יכולת חשיבה מערכתית וניסיון בניהול ותכנון אסטרטגי של תוכניות חברתיות-חינוכיות ועם תשוקה ליצירת אימפקט בשדה המוביליות החברתית.

בין תפקידי ניהול התוכנית:
- גיבוש ופיתוח תכנית אסטרטגית רב-שנתית לפעילות שתיתן מענה לאתגרים הצפויים בשנים הקרובות. התכנון האסטרטגי לטווח הארוך יכוון לפיתוח התוכנית ולביסוס "הקומה השנייה" שלה, תוך זיהוי המגמות העכשוויות והעתידיות הן במרכז הכובד של הרשות המקומית/בית ספר והן ברמת המדיניות.
- ניהול הממשק המקצועי עם משרד החינוך בהיבטים של פיתוח התוכנית כך שתעמוד בהלימה עם פרויקט "סמסטר ראשון בתיכון" של משרד החינוך.
- ניהול והרחבת שותפויות פנים וחוץ ארגוניות – מיפוי ממשקים ושותפים פוטנציאליים ברשויות מקומיות, ארגוני חברה אזרחית/ארגוני צעירים, גופי חינוך עצמאיים (פסג"ה, תפוח).
- בניית מודל הערכה לתוכנית, תכנית פיתוח משאבים ותוכנית קשר עם תלמידים

דרישות התפקיד:
- תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון
- ניסיון בתפקידי תכנון וניהול פרויקטים אסטרטגיים
- ראייה מערכתית רחבה ויכולת פתרון בעיות
- יכולת ניהול, משא ומתן והשגת יעדים
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- יוזמה, כושר תיאום וארגון, סדר, דייקנות ויכולת מעקב
- שליטה מלאה בתוכנות Office
- ניסיון בעבודה מול מערכת החינוך - יתרון
- זיקה לעולם החינוכי/חברתי- יתרון
תפקידים עיקריים במשרה
ניהול
סוג משרה
משרה מלאה
אזורי פעילות
אזור ת"א והמרכז
כתובת
אוניברסיטת תל אביב
שם איש קשר לפניות
ענת
הצג כתובת דוא"ל