דרושה רכזת הפקה, לוגיסטיקה ותפעול למרכז השל לקיימות, פרויקט תבל ותכנית הבכירים תבל

4.9.2024
למרכז השל לקיימות דרוש.ה מנהל.ת הפקה, תפעול ולוגיסטיקה בפרויקט תבל!

מטרות התפקיד:

- תכלול וביצוע פעולות בתחומי הפקה, לוגיסטיקה, תפעול ואדמיניסטרציה בפרויקט תבל בכלל ובתכנית הבכירים תבל בפרט.
- עיצוב חוויית המשתתפים/ות בפעילויות פרויקט תבל בהקשרי הפקה ואדמיניסטרציה.
- חברות בצוות פרויקט תבל וסיוע במימוש פוטנציאל ההשפעה שלו בשדה החינוך.

מה תעשה/י במסגרת העבודה?

- השתלבות בצוות מרכז השל לקיימות ובצוות פרויקט תבל.
- תפקידי הפקה, תיאום ולוגיסטיקה בפרויקט תבל:
- תכלול, ביצוע ואחריות על משימות מגוונות בתחומי הפקה, לוגיסטיקה, תפעול ואדמיניסטרציה – סמינרים ואירועי יום מרובי משתתפים כגון ימי הכשרה, כנסים מסוגים שונים, וובינרים, מפגשי שיא ועוד.
- עבודה עם ספקים – אחריות על תהליכי בחירה והתקשרות עם ספקים לוגיסטיים כגון, מקומות אירוח ולמידה, קייטרינג, בתי דפוס, גרפיקה וכו', בהתאם לצרכי פרויקט תבל (קבלת הצעות מחיר, בחירה, חוזים, ביצוע תשלומים),
- אחריות על ריכוז וטיפול בכל חשבוניות ספקי הפרויקט ועבודה במערכת Monday, מעקב ועדכון תקציב ותזרים באקסל, טיפול בגבייה וכדומה.
- אחריות על זימונים של פגישות וסדירויות, כולל תיאום לו"זים, שריון חדרים, לינקים של זומים, תזכורות וכו'.
- ניהול, עיצוב והדפסת חומרים גרפיים לפי תיק מותג הפרויקט, עבודה עם מעצבים חיצוניים לפי צורך.
- תחזוקת אתר אינטרנט פרויקט תבל.
ריכוז תכנית הבכירים תבל:
- הערכות לוגיסטית והפקתית לכלל מפגשי התכנית בהיבטים שהוזכרו לעיל: איתור מקום והזמנת כיתה / אולם, חדרים, סידור ישיבה, צרכים טכניים, ארוחות ועוד.
- עריכה והפקה גראפית של חומרים לצרכי התכנית.
- תפעול אתר התכנית – העלאה של סילבוס, מאמרים, הודעות, משימות ועוד לשימוש משתתפי התכנית.
- אדמיניסטרציה ותקשורת מול מועמדים ומשתתפים בשלבי המיון הקבלה וההשתתפות בתכנית, לרבות הכנה לנסיעה לחו"ל.
- הפקת סיור לימודי באנגליה-שומאכר קולג': אחריות על הקשר עם נציגות שומאכר, התניידות, ארוחות, היבטי כשרות ומתן מענה תוך כדי לצרכים המשתנים.
- השתתפות בישיבות למידה והערכות למפגשי התכנית – התאמה לוגיסטית, ולקיחת חלק בעשייה בהתאם לצרכים ולדגשים משתנים.

כישורים וניסיון נחוצים:

- ניסיון מעשי הניתן להוכחה בהפקה, תפעול ולוגיסטיקה – חובה.
שליטה בעבודה עם יישומי גוגל – (Docs, Sheets, Slides…) ומיקרוסופט (וורד, אקסל, PPTX…).
- תקתקנות, סדר וארגון, גמישות, תגובה מהירה, מציאת פתרונות יצרתיים למשימות הפקה וחשיבה על הפרטים הקטנים, שימוש אופטימלי בתקציב נתון.
- יצירתיות וטאצ' עיצובי/אמנותי, ויכולת להפוך דברים ליפים ומעולים, גם בהפקה וגם בשימוש בתוכנות עיצוב (קנבה למשל).
- היכרות עם תפיסת העולם של קיימות (Sustainability).
- יכולת ניהול קשרים אישיים משמעותיים (בצוות ובפרויקטים), אחריותיות, עצמאות ונדיבות בין אישית.
- יכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, עברית ואנגלית – חובה.
- ידיעת השפה הערבית – יתרון.
- פתיחות ויצירתיות מחשבתית, פרואקטיביות ויכולות ניהול עצמי.
- פניות וזמינות – רוב העבודה נעשיית בין 9:00 ל-16:00 במקביל לחברי הצוות האחרים. העבודה משלבת עבודה מהבית, מהמשרד ונסיעות ופגישות ברחבי הארץ.
- הזדהות עם ערכי הארגון.
- בוגר/ת תכניות מרכז השל – יתרון.
- ניסיון בעיצוב ועבודה עם קנבה – יתרון.
- חיבור לעבודה בארגון מבוסס אמון – אחריותיות, יוזמה, מעשיות, עבודה ויצירה משותפים ולצידם אמפתיה, פרגון ונכונות להתנסות באופני עבודה חדשים.
- מוטיבציה להשתייך לפרויקט בצמיחה, רצון לחולל שינוי ביחס לחינוך / סביבה.
- רשיון נהיגה ורכב – יתרון.

תנאי המשרה:

היקף המשרה: 80/100% משרה.
תחילת עבודה מיידית.
מיקום: עבודה משולבת מהבית, מהמשרד בתל אביב ובאתרי המפגשים של התכנית.


למודעה המלאה וטופס הגשת מועמדות בלינק המצורף:

https://heschel.org.il/job_14/
תפקידים עיקריים במשרה
אדמיניסטרציה
אינטרנט וטכנולוגיה
ניהול כספים
ריכוז
שיווק
סוג משרה
משרה חלקית
משרה מלאה
אזורי פעילות
אזור ת"א והמרכז
שם איש קשר לפניות
שחר כהנוביץ'-גל
הצג כתובת דוא"ל