דרושה רכזת הפקה, לוגיסטיקה ותפעול למרכז השל לקיימות, פרויקט תבל ותכנית הבכירים תבל
דרושה רכזת הפקה, לוגיסטיקה ותפעול למרכז השל לקיימות, פרויקט תבל ותכנית הבכירים תבל
4.9.2024
למרכז השל לקיימות דרוש.ה מנהל.ת הפקה, תפעול ולוגיסטיקה בפרויקט תבל!
מטרות התפקיד:
- תכלול וביצוע פעולות בתחומי הפקה, לוגיסטיקה, תפעול ואדמיניסטרציה בפרויקט תבל בכלל ובתכנית הבכירים תבל בפרט.
- עיצוב חוויית המשתתפים/ות בפעילויות פרויקט תבל בהקשרי הפקה ואדמיניסטרציה.
- חברות בצוות פרויקט תבל וסיוע במימוש פוטנציאל ההשפעה שלו בשדה החינוך.
מה תעשה/י במסגרת העבודה?
- השתלבות בצוות מרכז השל לקיימות ובצוות פרויקט תבל.
- תפקידי הפקה, תיאום ולוגיסטיקה בפרויקט תבל:
- תכלול, ביצוע ואחריות על משימות מגוונות בתחומי הפקה, לוגיסטיקה, תפעול ואדמיניסטרציה – סמינרים ואירועי יום מרובי משתתפים כגון ימי הכשרה, כנסים מסוגים שונים, וובינרים, מפגשי שיא ועוד.
- עבודה עם ספקים – אחריות על תהליכי בחירה והתקשרות עם ספקים לוגיסטיים כגון, מקומות אירוח ולמידה, קייטרינג, בתי דפוס, גרפיקה וכו', בהתאם לצרכי פרויקט תבל (קבלת הצעות מחיר, בחירה, חוזים, ביצוע תשלומים),
- אחריות על ריכוז וטיפול בכל חשבוניות ספקי הפרויקט ועבודה במערכת Monday, מעקב ועדכון תקציב ותזרים באקסל, טיפול בגבייה וכדומה.
- אחריות על זימונים של פגישות וסדירויות, כולל תיאום לו"זים, שריון חדרים, לינקים של זומים, תזכורות וכו'.
- ניהול, עיצוב והדפסת חומרים גרפיים לפי תיק מותג הפרויקט, עבודה עם מעצבים חיצוניים לפי צורך.
- תחזוקת אתר אינטרנט פרויקט תבל.
ריכוז תכנית הבכירים תבל:
- הערכות לוגיסטית והפקתית לכלל מפגשי התכנית בהיבטים שהוזכרו לעיל: איתור מקום והזמנת כיתה / אולם, חדרים, סידור ישיבה, צרכים טכניים, ארוחות ועוד.
- עריכה והפקה גראפית של חומרים לצרכי התכנית.
- תפעול אתר התכנית – העלאה של סילבוס, מאמרים, הודעות, משימות ועוד לשימוש משתתפי התכנית.
- אדמיניסטרציה ותקשורת מול מועמדים ומשתתפים בשלבי המיון הקבלה וההשתתפות בתכנית, לרבות הכנה לנסיעה לחו"ל.
- הפקת סיור לימודי באנגליה-שומאכר קולג': אחריות על הקשר עם נציגות שומאכר, התניידות, ארוחות, היבטי כשרות ומתן מענה תוך כדי לצרכים המשתנים.
- השתתפות בישיבות למידה והערכות למפגשי התכנית – התאמה לוגיסטית, ולקיחת חלק בעשייה בהתאם לצרכים ולדגשים משתנים.
כישורים וניסיון נחוצים:
- ניסיון מעשי הניתן להוכחה בהפקה, תפעול ולוגיסטיקה – חובה.
שליטה בעבודה עם יישומי גוגל – (Docs, Sheets, Slides…) ומיקרוסופט (וורד, אקסל, PPTX…).
- תקתקנות, סדר וארגון, גמישות, תגובה מהירה, מציאת פתרונות יצרתיים למשימות הפקה וחשיבה על הפרטים הקטנים, שימוש אופטימלי בתקציב נתון.
- יצירתיות וטאצ' עיצובי/אמנותי, ויכולת להפוך דברים ליפים ומעולים, גם בהפקה וגם בשימוש בתוכנות עיצוב (קנבה למשל).
- היכרות עם תפיסת העולם של קיימות (Sustainability).
- יכולת ניהול קשרים אישיים משמעותיים (בצוות ובפרויקטים), אחריותיות, עצמאות ונדיבות בין אישית.
- יכולת הבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, עברית ואנגלית – חובה.
- ידיעת השפה הערבית – יתרון.
- פתיחות ויצירתיות מחשבתית, פרואקטיביות ויכולות ניהול עצמי.
- פניות וזמינות – רוב העבודה נעשיית בין 9:00 ל-16:00 במקביל לחברי הצוות האחרים. העבודה משלבת עבודה מהבית, מהמשרד ונסיעות ופגישות ברחבי הארץ.
- הזדהות עם ערכי הארגון.
- בוגר/ת תכניות מרכז השל – יתרון.
- ניסיון בעיצוב ועבודה עם קנבה – יתרון.
- חיבור לעבודה בארגון מבוסס אמון – אחריותיות, יוזמה, מעשיות, עבודה ויצירה משותפים ולצידם אמפתיה, פרגון ונכונות להתנסות באופני עבודה חדשים.
- מוטיבציה להשתייך לפרויקט בצמיחה, רצון לחולל שינוי ביחס לחינוך / סביבה.
- רשיון נהיגה ורכב – יתרון.
תנאי המשרה:
היקף המשרה: 80/100% משרה.
תחילת עבודה מיידית.
מיקום: עבודה משולבת מהבית, מהמשרד בתל אביב ובאתרי המפגשים של התכנית.