התפקיד כולל:
עבודה בעיקר מול ספקים, בנקים, התאמות בנקים, אחריות על רישום וסיוע בהכנת דוחות כספיים, בקרה על חשבוניות עם גורמים שונים באקסל, תשלום לספקים וקבלני משנה דרך מס"ב, דווחי מע"מ, ניהול קופה קטנה והפקת חשבוניות מכר.
דרישות:
תעודת הנה"ח סוג 1+2 – חובה
תעודת הנה"ח סוג 3 – יתרון
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – חובה
ידע בתוכנת פריוריטי (ממשק כספים) - חובה
שליטה באקסל - חובה
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00
באזור המרכז.
* תנאים מעולים למתאים/ה.