מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה לעמותת נבון ללכידות חברתית
מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה לעמותת נבון ללכידות חברתית
7.5.2024
אנו במרכז נבון פועלים לקידום לכידות חברתית וצמצום פערים בישראל ומקימים מרכז לאומי בתמיכה ממשלתית. המועמד/ת המתאים/ה ת/יהיה אחראי/ת על ניהול משרדי, הנהלת חשבונות, והובלת פרויקטים חווייתיים כגון עזרי חינוך אינטראקטיביים וסדנאות תלת מימד.
דרישות התפקיד:
רצון ומחויבות לעשייה חברתית משמעותית.
כושר ניסוח מעולה בעברית; ידע בשפות נוספות - יתרון.
ניסיון בניהול משרד או מזכירות עמותות.
יכולת ניהול עצמאית עם דיוק וסדר.
אוריינטציה שיווקית וטכנולוגית.
תחומי אחריות:
ניהול פנים מנהלתיים וכספיים.
עבודה מול רשויות ממשלתיות וספקים.
סיוע בהפקת אירועים וניהול קהילה באינטרנט ובמדיות החברתיות.
סביבת עבודה גמישה, חלקית מהבית וחלקית ממשרדי העמותה. אנו מחפשים מועמד/ת יסודי/ת ויצירתי/ת, שמסתדר/ת טוב עם טפסים, דוחות ומספרים ובעל/ת כושר ניסוח מעולה.